ابزار 14 کاره لدرمن مدل وینگ من ®LEATHERMAN WINGMAN

7.500.000 تومان

Loading...

ابزار 14 کاره لدرمن مدل وینگ من ®LEATHERMAN WINGMAN

7.500.000 تومان

برند
لدرمن LEATHERMAN
به اشتراک بگذارید
توضیحات محصول

ابزار 14 کاره لدرمن یعنی ابزاری که برای انجام کارهای دور و بر خانه، سر کار و کمپ، باید همراه خودتون داشته باشید. یک ابزار کارآمد، سبک و با اندازه جیبی. با امکان باز کردن ابزارها در حالت بسته انبردست و امکان استفاده با یک دست. تیغه با یک دست باز شو و فک های فنر دار با طراحی جدید. با کلی ابزار کارآمد و با تلاشهای تیم طراحی، مونتاژ و تولید در پورتلند، اوریگان در آمریکا، این ابزار چندکاره ارزشمند برای سالها همراه و کمک دست شما خواهد بود. یکی از بهترین ابزارهای لدرمن با انبردست و دم باریک و قیچی فنر دار و ابزارهای دیگر.

لیست ابزارها: 

  1. دم باریک فنر دار
  2. انبر دست فنر دار
  3. سیم چین فنر دار
  4. سیم لخت کن
  5. چاقو کمبو 420HC
  6. قیچی فنر دار
  7. بسته باز کن
  8. خط کش 3.8 سانتیمتری
  9. کنسرو بازکن
  10. بطری باز کن
  11. سوهان چوب و آهن
  12. پیچ گوشتی چهارسو
  13. پیچ گوشتی دو سوی متوسط
  14. پیچ گوشتی دو سوی کوچک

 

included tools diagram
ویژگی های محصول: 
  • تیغه چاقوی قفل شونده، در هنگام باز شدن کاملا در جای خود قفل می شود و برای جمع کردن باید به صورت دسته قفل آن را آزاد نمایید. امکانی که کار کردن با چاقو را راحت تر و امن تر می کند
  • گیره جیبی قابل جدا شدن باعث می شود تا بتوانید ابزار را به لبه جیب لباس و یا کوله و یا هر جای دیگر متصل کنید و به صورت دلخواه نیز می توانید آن را جدا نمایید.
  • قابلیت باز شدن تیغه چاقو و دیگر ابزارها در حالت بسته انبردست که استفاده حرفه ای از ابزارها را آسان می نماید.
  • قابلیت استفاده با یک دست، برای حرفه ای هایی که در هنگام کار یک دستشان بند است، با یک تکان دست می توانید ابزارها را باز کنید.

 

ابعاد و اندازه ها:
  • طول در حالت بسته: 9.7 سانتیمتر
  • طول در حالت باز: 15.2 سانتیمتر
  • طول تیغه: 6.6 سانتیمتر
  • وزن: 198.4 گرم
  • عرض: 3.2 سانتیمتر
  • قطر کلی: 1.4 سانتیمتر

 

مواد بکار رفته: 

استیل ضد زنگ 420HC

برند محصول
leatherman-logo

درباره برند

زمانی که تیم لدرمن به همراه همسرش در سال 1975 با ماشین فیات قدیمیشان به یک سفر ارزان رفتند، تیم هر روز با کارهایی رو به رو میشد که در طول سفر باید برای رفع مشکلات از خرابی ماشین گرفته تا درست کردن ایراد تاسیسات متل انجام می داد. او همه این کارها را با یک چاقوی اسکات انجام می داد. از نصف کردن نان تا تعمیرات جزئی ماشین. اما همین سفر باعث شد تا در هنگام بازگشت،آرزو کند که کاش یک انبردست همراه داشت. همین آرزو، ایده ساخت ابزارهای چندکاره را در ذهن او ایجاد کرد. در روزهای اول تیم فکر می کرد که حدود 3 ماهه بتواند محصول خود را طراحی کند و یک نمونه اولیه بسازد، اما این کار سه سال به طول انجامید. پس از آن او با در دست داشتن نمونه و طرح ها، سه سال دیگر را به دنبال کمپانی که از آن سفارش بگیرد گشت تا سرانجام در 1983 لدرمن، اولین سفارش خود را به تعداد 500 عدد گرفت و ابزار چند کاره PST، اولین محصول آنها، تولید شد.