ابزار 6 کاره لدرمن مدل رپتور رسکیو LEATHERMAN RAPTOR RESCUE

7.200.000 تومان7.800.000 تومان

Loading...

ابزار 6 کاره لدرمن مدل رپتور رسکیو LEATHERMAN RAPTOR RESCUE

7.200.000 تومان7.800.000 تومان

برند
لدرمن LEATHERMAN
به اشتراک بگذارید
توضیحات محصول

ابزار 6 کاره لدرمن مدل رپتور رسکیو، یک مجموعه از ابزارهای اضطراری است که با استانداردهای نظامی و با کاربری حرفه ای برای طبیعتگردان و کسانی است که در شغل های مرتبط با نجات فعالیت دارند. این ابزار بر اساس نیاز ها و نظارت پزشکان جنگی، نیروهای ویژه و آتش نشانی طراحی شده و توسعه یافته است. سادگی خاصی در طراحی و ساخت این ابزار به کار رفته است تا در موقعیت های حساس ابزارهای اضافه و دست و پا گیر، مشکل ایجاد نکنند. زمانی که صحبت مرگ و زندگی در موقعیت های خاص به دور تمدن پیش می آید، این ابزار یک همراه نجات بخش است. قیچی این ابزار می تواند در ماموریت های نجات، کارهای صنعتی، کار با انواع پارچه ضخیم، آشپزخانه و باغبانی کارآمد باشد.

 

لیست ابزارها: 

  1. قیچی با تیغه های فولادی 420HC
  2. بند پاره کن
  3. حلقه بر
  4. خط کش 5 سانتی
  5. آچار شیر کپسول اکسیژن
  6. شیشه شکن
ویژگی ها: 
  • سوراخ طراحی شده در بدنه برای وصل کردن و آویزان کردن، مناسب کسانی که نزدیک آب و یا در ارتفاع کار می کنند و یا برای آویزان کردن به بند دورگردن
  • گیره جیب قابل جدا شدن

 

ابعاد و وزن:

  • طول بسته: 12.7 سانت
  • طول باز: 20.3 سانت
  • طول قیچی: 4.8 سانت
  • وزن:164 گرم

 

مواد بکار رفته:

  • فولاد ضد زنگ 420HC
  • نایلون گلس فیلد
  • کاربید

 

 

رنگ

سرمه ای, قرمز, آبی لیمیتد

برند محصول
leatherman-logo

درباره برند

زمانی که تیم لدرمن به همراه همسرش در سال 1975 با ماشین فیات قدیمیشان به یک سفر ارزان رفتند، تیم هر روز با کارهایی رو به رو میشد که در طول سفر باید برای رفع مشکلات از خرابی ماشین گرفته تا درست کردن ایراد تاسیسات متل انجام می داد. او همه این کارها را با یک چاقوی اسکات انجام می داد. از نصف کردن نان تا تعمیرات جزئی ماشین. اما همین سفر باعث شد تا در هنگام بازگشت،آرزو کند که کاش یک انبردست همراه داشت. همین آرزو، ایده ساخت ابزارهای چندکاره را در ذهن او ایجاد کرد. در روزهای اول تیم فکر می کرد که حدود 3 ماهه بتواند محصول خود را طراحی کند و یک نمونه اولیه بسازد، اما این کار سه سال به طول انجامید. پس از آن او با در دست داشتن نمونه و طرح ها، سه سال دیگر را به دنبال کمپانی که از آن سفارش بگیرد گشت تا سرانجام در 1983 لدرمن، اولین سفارش خود را به تعداد 500 عدد گرفت و ابزار چند کاره PST، اولین محصول آنها، تولید شد.