غذای خشک آف کوک بستنی OFF COOK ICE CREAM

140.000 تومان

Loading...

غذای خشک آف کوک بستنی OFF COOK ICE CREAM

140.000 تومان

برند
آف کوک OFFCOOK
به اشتراک بگذارید
توضیحات محصول

غذاهای خشک شده به روش انجمادی معمولاً با غذاهای خشک دهیدراته (کاهش رطوبت یا دهیدراسیون) اشتباه گرفته می شوند، اما فرآیند تهیه غذاهای خشک شده به روش انجمادی کاملاً متفاوت است.

در آماده سازی غذاهای دهیدراته با گردش جریان هوای گرم و خشک، مواد غذایی بخش زیادی از آب خود را از دست می دهند.

این در حالیست که برای خشک کردن غذاها به روش انجمادی، مواد غذایی به سرعت منجمد شده و در خلاء بسیار قدرتمندی قرار می گیرد. با تصعید آب در مواد غذایی و تبدیل یخ به بخار، ماده ی غذایی با حفظ قابلیت بازیابی مجدد آب، به شکل موثری خشک می شود.

مشخصات بستنی:

  • خشک شده به روش انجمادی
  • مواد تشکیل دهنده : بستنی با طعم های نسکافه، شاه توت، وانیل و زعفران
  • وزن: ۱۰۰ گرم
  • تاریخ انقضاء: باتوجه به تکنولوژی و نوع بسته بندی ، محصول دارای بالاترین کیفیت تا ۳۰ سال می باشد ولی باتوجه به استانداردهای ملی هر کشوری محدودیت برای تاریخ انقضا وجود دارد و حداکثر تاریخ انقضا طبق قوانین ایران ۲ سال می باشد.
برند محصول
لوگوی آف کوک OFFCOOK

درباره برند

شرکت کوه ویسی نماینده رسمی برنده های معتبر جهانی مانند PETZL، BEAL و LASPORTIVA و عضو رسمی اتحادیه IRATA در انگلستان در زمینه آموزش تخصصی کار در ارتفاع و نجات درآمد و آموزش های تخصصی است.با توجه به اینکه در کشورهای مدرن دنیا جهت تسهیل صعودهای حرفه ای تر نیاز به سبک کردن تجهیزات و انرژی لازم برای صعود مدنظر قرار داشت، اعضای شرکت به فکر تولید غذاهایی با تکنولوژی فریزدرای افتادند و به همین منظور ساخت کارخانه در شهرک صنعتی رینه – لاریجان در دامنه قله دماوند آغاز شد.اردیبهشت سال ۱۴۰۰ اولین محصول تولیدی تحت برند OFF COOK عرضه شد. محصولات آف کوک برای خشک کردن غذاها از روش انجمادی استفاده می کند. در این روش، مواد غذایی به سرعت منجمد شده و در خلاء بسیار قدرتمندی قرار می گیرد. با تصعید آب در مواد غذایی و تبدیل یخ به بخار، ماده ی غذایی با حفظ قابلیت بازیابی مجدد آب، به شکل موثری خشک می شود. عواملی همچون سلامتی غذا، حفظ ارزش غذایی، تنوع در هر وعده، وزن، قابلیت حمل و نقل در تعداد بالا و … در تولید این محصول در نظر گرفته شده است.