تسمه مهار بار نایتایز کمجم CAMJAM® TIE DOWN STRAPS

1.700.000 تومان

Loading...

تسمه مهار بار نایتایز کمجم CAMJAM® TIE DOWN STRAPS

1.700.000 تومان

برند
نایتایز NITEIZE
به اشتراک بگذارید
توضیحات محصول

تسمه مهار کمجم نایتایز با داشتن یک طراحی هوشمندانه و با استفاده از مواد اولیه با کیفیت بالا، برای بستن بار، یک انتخاب بی نقص و عالیست. تسمه به کار رفته در این محصول با داشتن عرض دو و نیم سانتیمتر و نقاط اتصال مقاوم شده به قفل متصل شده است. داشتن یکی کاور بر روی قفل، از آسیب زدن قفل به بار و یا رنگ باربند، سقف ماشین و یا هر جای دیگری که از تسمه استفاده می کنید جلوگیری می کند که در نوع خود منحصر به فرد است. قفل ساخته شده از آلومینیوم زینک طراحی خاص و ثبت شده نایتایز است. مهمترین مزیت این قفل داشتن ضامن اهرمی برای رها کردن است که باعث می شود زمانی که تسمه کاملا تحت فشار و کشیده شده است، به راحتی با فشار دادن اهرم تسمه آزاد شود. این تسمه را می توانید به هر نوعی استفاده کنید، با گرداندن دور بار و یا با رد کردن از قلاب کیف های حمل و … .

قفل کمجم هم قابلیت استفاده به صورت حلقه ای را داراست که در این حالت سر تسمه امکان قرار گرفتن و رد شدن مجدد از درون قلاب را داراست و هم به حالت تسمه بار که می توانید قلاب را در طول تسمه حرکت دهید.

 

ویژگی های محصول: 

  • تسمه با دوام بالا، موجود در سه سایز 1.83 متر، 3.66 متر و 5.48 متر
  • قلاب دایکست آلومینیوم زینک با پوشش نیکل و پد محافظ بدنه و بار
  • تسمه با قطر 2.54 سانتیمتر بافته شده، مقاوم در برابر آب و با بافت متراکم
  • رنگ بندی مختلف محافظ بدنه قلاب ها برای تشخیص آسان طول تسمه
  • دارای حلقه نگهدارنده بر روی قفل که در هنگام آزاد سازی شدت ضربه باز شدن را کنترل می کند
  • حداکثر میزان تحمل کاربردی تسمه : 318 کیلوگرم
  • تقطه شکست تسمه: 953 کیلوگرم

 

 

 

طول

6 فوت, 12فوت, 18فوت

برند محصول
لوگو niteize

درباره برند

نایتایز در سال 1989 با یک روحیه کارآفرینی و ایده یک محصول نوآورانه در یک کابین کوچک در کلرادو آمریکا آغاز به کار کرد و انگیزه کافی، این برند را برای تبدیل به مجموعه جهانی که امروز است، پیش برده است. مدیرعامل و پایه گذار نایتایز Rick Case ریک کیس، تا امروز سکاندار انرژی و خلاقیت حاکم بر نایتایز است. امروزه نایتایز با داشتن بیش از 500 محصول در سطح جهانی، تبدیل به یک برند خاص و نوآورانه شده است و تقریبا در هر یک از محصولات این برنده جوهری از خلاقیت و کیفیت به چشم می خورد.